Branding inside-out
.Περιγραφή
Είναι το branding μια διαδικασία από μέσα προς τα έξω ή το αντίστροφο; Ποιος είναι ο ρόλος του σχεδιαστή σε σχέση με τις επιταγές του marketing και των πωλήσεων; Eφήμερο success story ή αγώνας αντοχής στον χρόνο; Αποτελεί η κλίμακα του έργου καθοριστικό παράγοντα για τη σχεδιαστική μεθοδολογία, και αν ναι, ποιος είναι ο κοινός τόπος στη μεθοδολογία ανάπτυξης της αρχιτεκτονικής σε brands διαφορετικής κλίμακας; Απειλείται το τοπικό στοιχείο από την έξαρση των σχεδιαστικών τάσεων με διεθνές στυλ και χαρακτήρα; Ποια η διαφορά, και ποιος ο κοινός τόπος ανάμεσα σε brands του ιδιωτικού και του δημόσιου τομέα; Αποτελεί τo branding αποτύπωμα, μιας ευρύτερης πολιτιστικής και κοινωνιολογικής συνθήκης;
Στο συγκεκριμένο masterclass θα διερευνήσουμε τα παραπάνω ερωτήματα, και θα υποστηρίξουμε ότι, τόσο στον ιδιωτικό όσο και στον δημόσιο τομέα η εικόνα ενός brand συνδέεται άρρηκτα με τον πυρήνα του αλλά και τον τόπο στον οποίο θα ζήσει. Όμως, για ποιον πυρήνα μιλάμε; Η άρτια έρευνα και η εις βάθος κατανόηση του αντικειμένου για το οποίο σχεδιάζουμε, καθώς και του πλαισίου μέσα στο οποίο αυτό εντάσσεται, θα καθορίσουν σε πολύ μεγάλο βαθμό την καταλληλότητα της σχεδιαστικής επίλυσης και την αντοχή της στον χρόνο.
Οι συμμετέχοντες θα εργαστούν πάνω σε σχετικό με τα παραπάνω, θέμα της επιλογής τους, το οποίο θα προκύψει μετά από συζήτηση κατά την πρώτη συνάντηση.
Πρόγραμμα
14:00-15:00 Γνωριμία-Συζήτηση. Σχετικά με το εργαστήριο
15:00-15:45 Behind the scenes 1. Best Practises from Personal Work: Nike "La Familia"
15:45-16:00 Διάλειμμα
16:00-17:30 Behind the scenes 2. Best Practises from Personal Work: ΕΠΑΝΑCΥΣΤΑΣΗ '21, Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος
17:30-19:00 Συζήτηση μεθοδολογίας και ανάθεση εργασιών
14:00-15:45 Παρουσιάσεις έρευνας. Συζήτηση και αξιολόγηση
15:45-16:00 Διάλειμμα
16:00-17:45 Παρουσιάσεις έρευνας. Συζήτηση και αξιολόγηση
17:45-18:00 Διάλειμμα
18:00-19:00 Προετοιμασία επόμενου σταδίου
14:00-15:45 Παρουσιάσεις σχεδιαστικών αποτελεσμάτων. Συζήτηση και αξιολόγηση
15:45-16:00 Διάλειμμα
16:00-18:00 Παρουσιάσεις σχεδιαστικών αποτελεσμάτων. Συζήτηση και αξιολόγηση
18:00-18:15 Διάλειμμα
18:15-19:00 Q&A
Πως κλείνεις θέση
1. Αγοράζεις το εισιτήριό σου στο designerstribe.com
Εάν είσαι φοιτητής / άνεργος και θέλεις να παρακολουθήσεις το masterclass, υπάρχει έκπτωση στην τιμή του εισιτηρίου. Για την αγορά του εισιτηρίου αυτού απαιτείται η αποστολή μέσω email στο info@designmasters.gr του φοιτητικού πάσου / κάρτας ανεργίας. Τη θέση σου μπορείς να την κλείσεις εδώ.
2. Με την ολοκλήρωση της αγοράς, θα λάβεις στο email που θα δηλώσεις τις οδηγίες για τη συμμετοχή σου στο συνέδριο.
Προετοιμασία
Οι συμμετέχοντες και συμμετέχουσες θα πρέπει να έχουν μαζί τους laptop.