Δημήτρης Παπάζογλου

.
Creative Director - Designer, Μέλος της AGI, Επίτιμο μέλος της Ιστορικής και Εθνολογικής Εταιρείας της Ελλάδος.
new_papazoglou-1675960871.jpg

Βιογραφικό

Ο Δημήτρης Παπάζογλου είναι πολυβραβευμένος σχεδιαστής οπτικής επικοινωνίας με έδρα την Αθήνα. Για το έργο του, έχει βραβευτεί σε τοπικούς και διεθνής διαγωνισμούς, ενώ για το έργο έχει αποσπάσει το Χρυσό Βραβείο Γραφιστικής 6 διαφορετικές χρονιές - 2011, 2017, 2018, 2020, 2020 (Best of Web Design), 2022, στα Ελληνικά Βραβεία Οπτικής Επικοινωνίας και Σχεδιασμού (ΕΒΓΕ). Έχει υπάρξει ιδρυτικό μέλος των Designers United (περ. 2005-2013) ενώ τα τελευταία 30 χρονιά έχει εργαστεί για μερικούς από τους πιο αναγνωρισμένους τοπικούς και διεθνής οργανισμούς όπως, την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδος, το Εθνικό Ιστορικό Μουσείο, το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το Διεθνές Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Δράμας, το MoMA, το Fondazione Prada, το Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης και άλλους, καθώς και για μια πληθώρα τοπικών και διεθνών brands όπως την Nike (Nike Football Dept και Nike Global Brand), την Huawei, τους New York Times, την Volvo και το Volvo Ocean Race, την Vogue, τους Beatles (International Mrchandise), το Infringe, και άλλους.

Το 2016 επιλέχθηκε από την Nike (Recruitung Dept). για τη στελέχωση του δημιουργικού τμήματος Nike Global football, με έδρα τα κεντρικά της εταιρείας στο Portland /Oregon, των Ηνωμένων πολιτείων. To 2017 και μετά από πανελλαδικό διαγωνισμό, ανέλαβε με τους Γιώργο Ματθιόπουλο, Γιώργο Τριανταφυλλάκο και Axel Peemoeller, των επανασχεδιασμό της ταυτότητας της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος με αφορμή τη μεταγκατάστασή της στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος. Για το ίδιο έργο, συνεργάστηκε στενά με το αρχιτεκτονικό studio Renzo Piano Workshop, με αφορμή τη μελέτη, τον σχεδιασμό και την ανάπτυξη συστημάτων σήμανσης της Εθνικής Βιβλιοθήκης της Ελλάδος. Μέσα από αντίστοιχους πανελλαδικούς διαγωνισμούς, τo 2020 ανέλαβε τον επανασχεδιασμό της ταυτότητας του Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου, και το 2021 τον επανασχεδιασμο της ταυτότητας του Φεστιβάλ Ταινιών Μικρού Μήκους Δράμας.

Το 2022 ανακηρύχθηκε επίτιμο μέλος της Ιστορικής και Εθνολογικής Εταιρείας της Ελλάδος, τόσο για το έργο του και την καλλιτεχνική διεύθυνση σχετικά με την επέτειο των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση (2017-2021), όσο και για την ερευνητική και δοκιμιακή του έκδοση υπό τον τίτλο: «ΕΠΑΝΑCΥΣΤΑΣΗ '21 [Re–Constitution]: Ζητήματα αναζήτησης συνεκτικών κρίκων εθνικής ταυτότητας, με όρους σύγχρονης οπτικής επικοινωνίας. Έρευνα, σχεδιαστική ανάπτυξη και διατυπώσεις, πάνω σε εικονογραφικά σπαράγματα, ιστορικά ντοκουμέντα και λαογραφικά ευρήματα, στο πλαίσιο της επετείου των διακοσίων χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση.

Από το 2023, αποτελεί μέλος του δυναμικού της Alliance Graphic Internationale (AGI), της διεθνούς λέσχης σχεδιαστών και art directors, στα μέλη της οποίας απαριθμούνται 510 κορυφαίοι σχεδιαστές από 45 χώρες, μετά από σχετική πρωτοβουλία και υποστήριξη των ήδη μελών απο την Ελλάδα, Μ. Κατζουράκη και Δημ. Θ. Αρβανίτη.

Συμμετοχή στο Design Masters

Δημήτρης Παπάζογλου. .